counters

среда, 18. децембар 2013.

Novi album Bijonse oborio iTunes rekord!

Iznenada i bez najave, Bijonse objavila peti studijski album. Izdanje nazvano „Beyonce” dostupno je u svim krajevima sveta putem muzičkog sajta „Ajtjuns”, na njemu se nalazi 14 pesama i 17 do sada neobjavljenih spotova. Želela sam da se sve odvija između mene i mojih fanova, kaže pevačka zvezda.

Američka pevačica Bijonse objavila je, na veliko iznenađenje svojih obožavalaca, bez ikakve prethodne najave, novi album na sajtu Ajtjuns (iTunes).

Peti album, pod nazivom Beyonce, dostupan je na tom sajtu, bez ograničenja, širom planete.

Muzička zvezda je u saopštenju objasnila da ja ovaj album „vizuelni” i da se sastoji od 14 pesama i 17 do sada neobjavljenih video-spotova, snimanih u Njujorku, Parizu, Riju, Hjustonu i Sidneju.

„Nisam želela da najavim svoju muziku kao što sam to radila ranije. Želela sam da se obratim direktno svojim obožavaocima, da moj album bude objavljen kada bude spreman i da se to odvija direktno između mene i mojih fanova”, objasnila je slavna Amerikanka.

Na albumu su sarađivali, kako se navodi, pevačicin muž Džej-Zi, Džastin Timberlejk, Drejk i Farel Vilijams. (RTS)

Njen peti studijski, self-titled album koji je u petak ekskluzivno, bez ikakvih najava i promo aktivnosti, objavljen na iTunesu, prodat je, za samo tri dana, u 828.773 primerka! - See more at: http://www.nadlanu.com/pocetna/zabava/muzika/vesti/Novi-album-Bijonse-oborio-iTunes-rekord-VIDEO.a-214854.136.html#sthash.uwrK39xv.dpuf
Njen peti studijski, self-titled album koji je u petak ekskluzivno, bez ikakvih najava i promo aktivnosti, objavljen na iTunesu, prodat je, za samo tri dana, u 828.773 primerka! - See more at: http://www.nadlanu.com/pocetna/zabava/muzika/vesti/Novi-album-Bijonse-oborio-iTunes-rekord-VIDEO.a-214854.136.html#sthash.uwrK39xv.dpuf

Нема коментара:

Постави коментар